Assalamualaikum..
hurm sape yang shopping sakan erk??? ce teka ce teka.. heheh mesti bukan aku la kan.. hahaa.. meh aku bgtaw hari ahad ritu aku ngn busyuk aku kuar date la padahal hari2 jumpa hehhe. poyo.. ok ahad ritu aku teringin sangat nk g PD nk tgk pantai so aku tnye la busyuk aku nk g PD so kami pon pg.. sblom pg 2 aku dah siap masak dah.. tp masak simple jia, masak lemak cili api jia.. heheh.. disebabkn kami kuar tghari si busyuk nie bley plak lapar sbb xmakan lagi katanya mak dye baru nk masak.. so aku bg la makanan yg aku masak 2 kt dye dulu.. kiranya aku drive dye makan.. wah dalam aty aku bukan maen senang hidup si busyuk nie ye. dye plak makan aku memandu.. hahah geram jia.. naseb la sayang kan...
tp terharu la sbb dye ckp aku masak sedap.. heheh btol la ckp org kalo kita masak dengan ikhlas xkesahla mkanan 2 mesti akan jadi sedap...heheh alhamdulillah aku xreti sgt masak tp bley la sikit2.. yela malu la kalo perempuan xtaw masak kan.. heheh... bila dah sampai PD kitorang g teluk kemang tp macam bosan jia sbb xplan pon nk g sana kn.. dah jalan2 tgk kuda, tgk baju2 yg jual 2 kami pon ternampak ada sekumpulan artistic eh yeke aku eja nie.. ala macam pelukis jalanan dye lukis gambar orang.. pastu busyuk tnye aku sama x ngn abg lukis.. aku kata mestila abg punya lagi cantek.. yela nk jaga aty bf.. hehehh..dye minat lukis tp kena ikut mood.. masa tgk org lukis sbok tnye aku 'yang kalo abg lukis mesti macam tu kan' aku cam pelik nk melukis ke laki aku nie.. xnk la kang ramai jatuh cinta kt dye.. hehehhe..
meh aku tunjuk pic yg dye lukis utk aku..
"
"
"
"
"
"
"
hah kt atas 2 pic aku yg original dan yg pic kedua pic aku yang busyuk aku lukis.. pada aku gambr yg dye lukis memang dah ckup cantek bagi aku.. hehhe aku hargai sgt apa yg dye buat pada aku.. xpnah ada orang lukis gambar aku melainkan aku mintk org lukis kan dan byar.. hahahah...nie xpayah suruh dye yg nk lukis.. tp si dye nie laen sikit sbb dye lukis ikut mood.. pelik kan tp 2 la dye.. hehhe. sbb 2 aku syg dye sgt.. (^_^)
ok dah sambung balik pasal aktiviti kami ari ahad 2.. dah blik pada PD aku singgah Nilai 3.. ingt si dye saje la nk tgk barang kete skali borng barang kete dekat dua ratus lebih.. huwah aku dalam hati ckp kalo la g downtown mesti macam2 aku dpt.. heheh. tp masa bli brg kete aku pon amek barg yg aku nk.. heheh minyk wangi kete yg penting.. hehehhe.. macam2 la dye bli.. aku nie ngada2 ape yg busyuk aku bli utk kete dye aku pon nk gak. konon2 nk sama la..hahahha poyo giler...
baru aku taw lelaki nie shopping mengalahkan perempuan.. aku ckp ngn dye xyh la beli benda xpenting tp dye ckp xpe skali skala.. aku ckp yela orang kaya kn.. lama giler kami kt kedai 2.. aku dah benggang sbb lama sgt.. kang aku amek sume xmampu lak dye nk byar.. hahaha.. pastu aku ckp jimat cikit sbb kita nk g downtown sbb selipar aku dah nipis.. aku ye2 la ingt dye xnk bli tp bli gak. hurm..
dah 2 malam 2 xg pon downtown sbb g jmpa mmbr dye.. duet pon dah abes.. aku memang seday sbb xdpt ape yg aku nk.. hurm.. seday2.. apela naseb dye xpnah paham aku.. kalo aku majok pon xtaw.. tp sebb sayng aku tahan gak perasaan tu.. biasala dugaan bercinta.. (^_^)
No comments:
Post a Comment