Monday, July 2, 2012

Panggilan Manja.. (^_^)

Assalamualaikum...

Panggilan manja??? hehe sound interesting rite? hehhe.. sape yg ada panggilan manja aku ke si dia.. hehhe.. dua2 ada panggilan manja2 la.. poyo jia kan.. hah nk citer since biler aku ada panggilan manja dari si dia?? hah since dye ngorat aku la kt warta dulu.. tempat keje lama aku. tempat kt mane cinta kami mula berputik... hahahah poyo giler.. time 1st time aku dgr dye panggil aku "sweet" aku dah jatuh cinta ngn dye dah sbenarnya.. heheh.. yela jarang ade org puji nie.. tp aku taw aku xde la cantek mane tp aku hargai pemberian Allah kt aku.. 

nak dijadikan cerita dalam phone dye pon dye tulis "my sweet" wah sweet gitu.. hahah gedik nya aku nie.. padahal aku yang tulis sendiri "my sweet" ahahahhhaa.. ;p
bila ingt balik masa mula2 kenal kerap sgt panggil my sweet tp skang hampeh satu pon payah nk dengar. sian btol kt diri aku nie.. heheh... apela naseb ada bf yg xreti bersyukur.. hehheh

ok panggilan yg dye slalu panggil aku korang dah taw kn. hah nie aku nk bgtaw panggilan yg aku bg kt dye.. hehehhe.. aku panggil dye "busyuk"... mesti plik knapa aku panggil dye ngn panggilan 2 kn. hehe sbb aku suka panggil dye busyuk sbb dye busyuk pon.. ;p
xla sbb aku xnk la panggil nama mcm darling ke hubby ke. xsuka la nk buat laen dari yang laen. yg orang xpnah buat. kiranya plik sikitla.. tp aku xde la panggil kt depan kawan2 dye cam2 if dalam tepon jia ckp manje2 kalo jumpa aku panggil dye "abg" dan dye panggil aku"sayang"..

slama aku couple dengan ex2 aku sblom nie xramai pon 2org jia ex aku..aku xpnah di panggil cam2 slalu ex2 aku panggil ko aku jia.. dengan si dye nie aku rasa lagi safe jia.. xtaw la nape.. mungkin sbb cara dye buat aku jadi suka kt dye. heheheh..

No comments:

Post a Comment