Tuesday, December 25, 2012

Keluarga punca keretakan Hubungan.. (T_T)

Assalamualaikum..

semalam merupakan hari yg bahagia sangt aku dengan abg sebab kami shopping.. dan macam2 kami shopping. antaranya seluar, baju.. naseb xbeli kasut. heheh.. tapi skang bukan nk cerita pasal shopping.. tp nk cerita pasal family aku yg xpernah paham ape yg aku nk. aku nk KAHWIN....!! dorang xpaham ke.. hurm. tp dorang xsuka pilihan aku.. kenapa..????? 

semalam alang nampak aku kuar ngn abg.. pastu abg plak xnk dtg umah jumpa alang.. sbab dye demam pastu tertido.. hai macam2 hal.. pastu xpasal2 alang, angah ngn aboy pg serang abg.. hurm.. nk gaduh plak aku tengok.. tp abg siap kata dye xnk aku.. seday plak rasa.. kenapa la dye macam tu. xnk aku ke... hurm..

aku nie dah budak2 dorang buat... bosan plak rasa dikongkong.. baek aku kawen lagi senang la..!!! :(

Monday, December 24, 2012

makin lama makin xpaham..

Assalamualaikum..


hai knape la makin lama aku kenal si dia nie makin lama aku xpaham ape yg dia nak.. hai kenapa la.. kenapa aku rasa dia bukan jodoh aku. sebab dia xpenah berusaha untuk cari duet. hurm aku jia yg banyak cari duet. penat la macam nie. bukan nk merungut tp knapa dia xmacam orang laen berusaha nk berjaya tp dia xnk. asyik nk ikut kawan jia. penat la aku. hai...

Sunday, December 2, 2012

berakhir sudah.... (T_T)

Assalamualaikum...


gambar terakhir bersama.. zaid yg amek.. time nie aku, dia, zaid ngn iwan kuar g tengok wayang.. criter Life of PI... best gak la citer 2.. time nie aku baru baek ngn dye.. dah dua hari xberckp, msj dan call.. separuh mati aku msj ngn call dye.. tp dye hampeh.. xangkt xblas msj.. macam bodoh jia rasa.. dan kali ini jadi lagi.. time blik dari wayang.. aku nk g carefour tp aku xtaw la alamanda 2 ada dua storage.. hai bodoh bebenor aku nie.. dan aku plak ckp xpela msj jiala kwn2 abg kan. tp dye marah sbb xtepati janji. adoi aku xtaw la ada dua tmpat.. :( 

xpasal2 gaduh dan sangat teruk.. hai nape la dye nie kua sgt marah. salah aku ke? padahal bley jia bgtaw kwn2 dye yg kitorang kt tempat satu lagi. hai nape benda nie jadi kt aku. bila gaduh sume aku ungkit.. dan xpasal2 kawan2 dye jadi mangsa kena dengar kami gaduh.. kesian tp memang ptot dorang taw yg si iwat nie memang cam2.. xde sebab nk marah tp dye yg lebih2.. adoi..

aku rasa nie memang SUMPAHAN kt aku la. setiap setahun bercinta mesti putus. dah naseb aku agaknya.. xkekal lama.. btol x?? lepas 2 tergantung xbertali..aku benci keaadaan macam nie.. xde sape paham aku, paham pengorbanan aku.. sumenya xde sape nampak.. seday xde sape taw. aku banyak pendam..
aku xde kawan nk cerita dah.. kt blog nie aku luahkan.. smoga kurang cikit beban di kepala  nie..
(T_T)

Alhamdulillah setahun dah.. (^_^)

Assalamualaikum


banyak btol dugaan aku dengan dye.. mudah- mudahan dye yg terakhir.. tp aku xbley terlalu mengharap cuma hanya mampu berdoa saja..