Wednesday, July 4, 2012

hurm kejap gadoh kejap ok..

Assalamualaikum...

bosan la camnie bukan ape tp kalo gadoh mesti dye jia btol.. hurm. smlm g downtown cheras mula2 ok jia sbb pg beli sticker kete sume.. pastu kitorang gerak g downtown danau plak.. masa kt danau 2 bnyk giler barang aku budget dpt la beli selai dua baju kan.. hurm tp hampeh .. sbb dye nk bli sticker ngn area yg mahal.. kete xde radio ngada2 nk beli benda 2.. hurm tension aku dah la ritu dye g nilai 3 abes sume duet skang nk bli lagi kang abes duet nk makan pakai apa.. aku ckp dye xyh la xpenting pon nk bli benda 2.. tp dye degil nk gak beli.. adoi tension2.. pastu last2 merajuk terus xnk bli pastu terus g kt kete.. aku marah btol la ngan dye.. naseb la sayang aku kawal cikit emosi aku kalo x memang dah kena dah marah ngn aku.. hurm macam2 hal la.. nk sgt dengar ckp dye..

lagi satu kalo gaduh mesti dye mintk putus kata aku xserasi ngn dye la.. apela.. perangai aku teruk la.. sikit2 ckp dye memang xsuka aku dari dulu sbb perangai aku.. hurm aku xtaw la salah ke ape aku ckp.. jgn mmbazir kang duet xde nk mkan ape..biar la jimat cikit.. adoi... gaduh jia nk putus pastu suwuh buat haluan masing2... tp pg nie aku tgk dye ok jia.. ntah2 memang dye ada masalh mental kowt.. hahhaha sbb aku memang dah agak dah org cam dye memang mental.. hahahha

yela sbb dye penah putus tunang dulu and mmber2 dye sume ckp dye meroyan g cari EX tunang dye 2 kt genting la padahal xde pon kt situ.. sanggup tido genting la.. giler kan dah sah mental.. hahah org xnk tp terhegeh2.. aku ckp ngn dye nape cari lagi tunang ko 2. dye kata sbb nk dengar jawapan sendiri dari mulut EX dye 2.. yela time putus fmily pompuan bgtaw family dye nk putus 2 jia.. benggong kan perempuan 2.. sesuka jia buat cam2.. hurm..

aku plak xtawla aku ngn dye lama ke x.. aku tkot sgt dengan takdir yg Allah tentukan.. tkot.. tp aku akan cuba utk terima walaupun pahit..

No comments:

Post a Comment