Assalamualaikum...
Lama xupdate blog nie.. hukhuk. nie sume sebab tempat keje baru.. hurm aku XSUKA keje sini.. bosan kawan xde.... jauh dgn 'busyuk'.. hurm xsuka2.. rasa nk benti jia.. tp pikirkan mak dah dapatkan keje Kerajaan nie so terpaksa la teruskan.. hurm...
keje baru nie ok cuma sume org tua biasala kan kerajaan memang sume staff org tua. benci2.. hari2 aku rasa keje aku buat sume xikhlas sbb memang xbest.. dah 2 aku kontrak so sume buli aku.. bagi keje menimbun2.. nk mati aku rasa.. skang nie mata aku blah kanan merah xtaw la nape.. akak ofis aku ckp sbb kena habuk kertas pastu komputer yg aku guna plak komputaer lama memang la berair jia mata kan.. benci la.. xsuka...!!!
aku rasa keje kt sini cam terpaksa jia sebab mak yg carikan pastu dorang nk aku keje cepat2 sebab nk suruh aku buat audit.. ntah pape ntah.. kalo aku xde memang xsiap la keje 2 kan.. dah la menimbun2.. memang budak kontrak kena buli jia keje banyak kan.. apala naseb keje cam aku nie.. hari2 blik malam. pastu OT xley claim duet dye claim cuti... ntah pape.. aku nk cuti buat ape.. membazir jia cuti bnyk2.. hurm benci betol la..
rasa nk keje balik kt shh alam dekat ngn 'busyuk' pastu kawan2 ok.. bos ok.. keje xbanyak.. memang selesa keja xde tension2.. kt tempat baru nie rasa hari2 nk nanges sbb keje banyak.. banyak giler.. giler pon xbanyak.. hurm...
keje baru nie ok cuma sume org tua biasala kan kerajaan memang sume staff org tua. benci2.. hari2 aku rasa keje aku buat sume xikhlas sbb memang xbest.. dah 2 aku kontrak so sume buli aku.. bagi keje menimbun2.. nk mati aku rasa.. skang nie mata aku blah kanan merah xtaw la nape.. akak ofis aku ckp sbb kena habuk kertas pastu komputer yg aku guna plak komputaer lama memang la berair jia mata kan.. benci la.. xsuka...!!!
aku rasa keje kt sini cam terpaksa jia sebab mak yg carikan pastu dorang nk aku keje cepat2 sebab nk suruh aku buat audit.. ntah pape ntah.. kalo aku xde memang xsiap la keje 2 kan.. dah la menimbun2.. memang budak kontrak kena buli jia keje banyak kan.. apala naseb keje cam aku nie.. hari2 blik malam. pastu OT xley claim duet dye claim cuti... ntah pape.. aku nk cuti buat ape.. membazir jia cuti bnyk2.. hurm benci betol la..
rasa nk keje balik kt shh alam dekat ngn 'busyuk' pastu kawan2 ok.. bos ok.. keje xbanyak.. memang selesa keja xde tension2.. kt tempat baru nie rasa hari2 nk nanges sbb keje banyak.. banyak giler.. giler pon xbanyak.. hurm...

No comments:
Post a Comment