Sunday, June 24, 2012

pertemuan pertama...

Assalamualaikum..

Kehidupan aku mula berubah sejak aku kenal si dia... Dia bukanla orang kaya dan bukan la sesiapa pada aku.. tapi perkenalan pertama kami sudah cukup buat jantung aku berdegup laju.. aku teringat lagi kata2 pertama yang dia ucapkan kepada aku.. "hai sweet" aku tersenyum ketika teringat semula pertemuan pertama kami.. aku akui si dia sangat hensem bagi aku dan orangnya peramah.. sejak pertemuan pertama 2 tanpa sedar aku mula teringt kat dia.. pelik sangat sbb pada masa tu aku sedang bercouple dengan ex aku.. hurm aku xtaw macam mane hati nie boleh berubah sebegitu cepat..aku xpasti akan perasaan aku nie.. kadang2 betul jugak kata pepatah cinta itu buta.. bukan cinta yang buta tp manusia yg mmbutakan cinta 2.. heheh..

masa pertemuan pertama kami time 2 aku kat tempat kerja lama aku dekat warta sebagai customer service airasia, travel agensi la.. aku nie jarang melayan budak2 yg kt situ sebb pada aku xnk la bergaul budak2 kt situ sbb situ xelok dekat ngn snooker and karoke.. tp xtaw nape dengan dia aku jadi laen.. dye ade mintak no telepon aku tp aku xbg sbb aku taw dye saje jia mintak.. pastu dye cuba la nk tackle aku tp sory xlalu la aku time 2 ngn dye.. hehhe..yela time 2 aku ada bf memangla xpandang org laen.. hehehhe...

hurm nak dijadikan cerita aku bley tinggalkn ex aku semata2 utk si dia nie.. aku xtaw la nape aku kejam sgt sampai tinggalkan ex aku dan terima si dia.. mungkin inilah takdir.. tapi aku jugak takut kalo takdir akan memisahkan kami.aku terlalu takur seandainya kami tidak punyai hubungan lagi.. aku terlalu syg dan cinta dye..

stop sambung next entry.. :p

No comments:

Post a Comment