Wednesday, June 27, 2012

keluarga (T_T)

Assalamualaikum..

apa nk ckp pasal keluarga aku ye.. hurm xde ape yg special.. cuma aku sgt2 terasa ngn ayah aku.. sbb marah aku kuar ngn lelaki.. hurm aku taw la salah tp aku xde buat benda bukan2 pon. hurm. marah sampai sanggup pkol aku.. aku xkesah nk pukul tp sampai lebam. seday btol la.. aku xpenah kna pkol sampai lebam.. abg2 aku plak sibuk nk jmpa budak lelaki.. budak lelaki 2 bf aku la.. taw la aku ngn dye xde pape ikatan tp paham la sikit aku nk merasa disayangi. ye aku taw aku salah sbb berkwan ngn org jht tp aku knal bf aku 2. dye xjahat macam ape yg dorang ckp.. sbb dorang tgk dari segi luaran bukan kenal aty dye camne.. aku xtaw la knapa family aku nie ade jia yg xkena.. macam2 masalah lepas satu2.. aku taw Allah saje nk uji hambaNya tp terlalu berat dugaan MU ya ALLAH.. hukhuk.. (T_T)

aku ingt lagi hari aku kena pukul time tu 20.6.2012. hari jadi mak aku 19 haribulan so kitorang decide nk celebrate 20 ribulan memandangkan mak ngan abah balik kampung dan akan blik pada 20 ribulan.. hurm aku taw sume berkumpul dan aku dpt agak aku akan kena marah tp aku sedapkn hati xde pape yang berlaku dan aku ingt time 2 jugak aku demam dan badan aku xlarat sgt..

tp aku xtaw la kalo dorang ingt aku berlakon ke apa tp aku btol2 sgt sakit time 2.. bayangkan la tgh sakit kena marah kena pukul.. hurm seday yg teramat tp sebb aku pikir aku xbuat pape salah aku xnk nanges sbb aku xnk tnjuk aku lemah depan dorang.. aku xmcam 2.. aku kena kuat.. biar keluarga xsuka aku, aku xkesah.. selepas daripada tu baru aku perasan paha aku ada lebam sbb kesan dari bapak aku tolak aku kt kerusi.. hurm aku seday ptotla aku rasa sakit semacam jia besoknya 2.. rupan2nya ada lebam.. dan lebam 2 besar.. hukhuk

keesokan harinya otak aku bercelaru sgt.. dua2 aku syg keluarga dan bf aku.. tp aku nk khilangn bf aku.. aku dan penat nk Mencintai dan menyayangi orang.. aku sedar aku nie xdela cantik.. tp xlayak ke aku dapt kasih syg org yg aku cintai.. hurm.. aku mula berpikir macam2 sama ada nk tinggalkn keluarga atau pergi jauh dari sume org. tp aku xnk sbb aku xbersedia.. mungkin aku akan pergi senyap2 selepas sumenya cukup dari segi duet dan segala2nya aku akan kluar dari keluarga sekiranya keluarga aku masih macam 2 jugak nk kongkong hidup aku.. aku dah besar dah 23 thun xkn jodoh pon nk mak bapak cari. nie bukan zaman 60 an la.. aku bley cari sendiri.. tp ntah la susah nk ckp.. kadang2 ckp parents nie btol nk yg terbaek utk kita.. tp aku xtaw la..

hidup nie terlalu sukar sgt.. mungkin nie suma dugaan yg Allah beri kat aku sebab dosa2 aku yg dulu.. kalo la masa bley berubah aku xnk jadi macam skang  terlalu jauh Dari Allah.. aku seday hidup aku camnie.. hutang banyak. hidup susah,, family xsuka, bf plak xtaw la nk ke xnk ngn aku.. tp aku dpt rasakan dye macam xnk ngn aku.. aku dapt rasakan.. mungkin aku xditakdirkn dgn dye. tp aku nk habeskn masa2 terakhir ini dengan dye.. kadang2 aku nk sgt Allah tarik nyawa aku sbb lagi lama aku hidup lagi bnyk msalh aku buat.. dan bertambah2 dosa2 aku.. (T_T)

No comments:

Post a Comment