Assalamualaikum..
huwah smalam satu hari suntuk aku dok mesej dye tp xberbalas.. call xangkat.. huwah aku ingt hubungan kami dah berakhir dan ape yang dye katakan adalah betul.. smalm satu hari suntuk berpikir ape salah aku.. ape dye xnk reply nie.. hurm ape nk buat... tunggu punya tunggu.. last2 pkol 10 lebih dye msj.. huwah baru la dalam hati 2 suka yang amat.. dan bersyukur sbb dye xtinggalkan aku tp dye cume bz ngn ofis dye yg baru bukak..kena pasang lmapu sume la.
ye 2 jia aku ingt dye dah xnk aku.. hurm 2la slalu sangat buruk sangka kat dye.. padahal dye ok jia.. 2la kalo bercinta lelaki memang xde rasa ape cume perempuan jia yang over kan..heheh btol 2 aku rasa.. kalo jmpa benda first aku cek phone dye.. padahal aku taw dye xde pon nk msj sesapa.. ehheheh cume 2 la kepercayaan 2 kan.. bukan aku xpercaya ngan dye giler ke apa.. boleh dikatakan hari2 aku bersama dye mustahil dye ada org lain sbb aku sentiasa ngn dye.. aku nie yg kuat sgt jeles kan. hehehe...
hurm baru aku ingt lagi lama kami kenal lagi bnyk baek buruk dye aku kenal. and aku akui aku terima ape saje baek dan buruk dye.. sebb bagi aku xsemua orang perfect... so kita kna la terima org yg kita sayg 2 seadanya xkesahla dye suka korek hidung or suka buat benda2 pelik kn.. yang penting kita happy bersama dye.. kalo kerap gaduh 2 xguna la kn.. lebih baek putus jia sbb dua2 xde persefahaman..
No comments:
Post a Comment