Assalamualaikum...
Ya Allah, kenapa la ada orang jahat camnie suka tengok hubungan aku putus.. kenapa la ada manusia macam nie wujud lagi.. Ya Allah Aku xtaw ape perlu aku lakukan.. jika benar dia bukan jodoh ku maka KAUbagila kami berpisah dengan kasih sayang dan jika dia adalah jodoh ku maka KAU berila kami kasih sayang yg berpanjangan.. aku mohon hanya kepada kau aku meminta Ya Allah..
aku benar2 xtaw apa perlu aku lakukan.. mungkin salah dua2 sbb melayan.. aku boleh terima kalau abg berterus terang dengan sayang yg abg suka eka 2 tp jangan la nk permainkan perasaan sayang. sakit hati nie bila tengok abg msj eka siap sayang2.. bley msj rindu2.. siap call lagi.. hati sape xterasa kalau orang yg dye sayang mendua kan dye.. sayang xtaw la tp kenapa eka.. mungkin btol ape abg ckp abg hanya adek angkt ngn abg angkt tp xmustahil kalo nanty bley berubah jadi cinta.. ya Allah aku xtaw ya Allah.. btol ke abg memang ada pape ngn eka???
sayang xtaw nk percaya kan sape.. kalo orang yg kita sayang bley nk msj2 dengan orang laen macam mane??? sedangkn dengan syg po abg xmsj. camne sayang nk percaya abg.. sayang taw kepercayaan tu perlu dalam hubungan tp kalo abg yg buat kepercayaan tu hilang xcamne?? abg apa perlu sayang buat abg..??
No comments:
Post a Comment